Το αργυρό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής στη Σόφια στις ασκήσεις εδάφους, πήρε ο Λευτέρης Κοσμίδης.
-->
Το αργυρό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής στη Σόφια στις ασκήσεις εδάφους, πήρε ο Λευτέρης Κοσμίδης.