Ο Μάρκος Σεφερλής τραγούδησε το τραγούδι του Παντελίδη "Γίνεται" στον ημιτελικό του J2US και έκανε τους κριτές να ξεκαρδιστούν.
-->
Ο Μάρκος Σεφερλής τραγούδησε το τραγούδι του Παντελίδη "Γίνεται" στον ημιτελικό του J2US και έκανε τους κριτές να ξεκαρδιστούν.