Η Κατερίνα Καραβάτου και η Τζέσυ Παπουτσή έβαλαν τα κλάματα κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Στα καλά καθούμενα όταν η Δέσποινα Ολυμπίου ερμήνευσε ένα συγκινητικό τραγούδι.
-->
Η Κατερίνα Καραβάτου και η Τζέσυ Παπουτσή έβαλαν τα κλάματα κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Στα καλά καθούμενα όταν η Δέσποινα Ολυμπίου ερμήνευσε ένα συγκινητικό τραγούδι.